Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Emmaline dress: επίσημη, νεραϊδένια φωτογράφιση!

Το περιβόητο chevron φόρεμα που έγινε αφορμή για την περιπετειώδη μου πορεία σχετικά με τις σούρες και τη σφηκοφωλιά άρεσε πολύ και η Ειρήνη έψαχνε αφορμή για να το φορέσει. 


Ευκαιρία έψαχνα κι εγώ για να τη φωτογραφίσω αλλά και μόνο στο άκουσμα της πρότασής μου έλαβα ένα ξερό κι αδιάφορο "Μπααα". "Έλα βρε Ειρηνάκι, κάτσε να σε φωτογραφίσω λιγάκι, να δούμε μετά τις φωτογραφίες παρέα..." Κάπως πείστηκε και βγήκαμε στο σοκάκι, εκεί που φωτογραφιζόμασταν και μεις σας παιδιά. 


Κι επειδή τα παιδιά όταν είναι τόσο μικρά κάνουν συνήθως τα δικά τους και δεν ακολουθούν οδηγίες είπα να πάω κι εγώ με τα νερά της ανιψιάς. Ντίβα σας λέω, άλλαζε πόζα στο δευτερόλεπτο. Κι μιας και τρελαίνεται να κάνει γκριμάτσες τράβαγα σαν τρελή μπας και πετύχω καμιά καλή. Κάπου έπλαθε τα δικά της ρομαντικά σενάρια, κάπου βαριόταν, κάπου χοροπήδαγε, τα καταφέραμε στο τέλος! 


Το πατρόν το είχα παραλλάξει λιγάκι κάνοντας πολύ πιο απλή τη φούστα κι αποφεύγοντας τους πολλούς όγκους που προσέθεταν τα βολάν του ποδόγυρου. Η εφαρμογή του φορέματος όπως βλέπετε κι εσείς είναι πολύ καλή αλλά μετά από πολλή ώρα η Ειρήνη άρχισε να παραπονιέται ότι το κάτω λάστιχο της πλάτης, εκείνο κοντά στη μέση, την ενοχλούσε πολύ. 


Έτσι κι εγώ κατάλαβα ότι τα παιδάκια θέλουν φαρδιά κι αεράτα ρουχαλάκια, να τα χαίρονται και να μη δυσφορούν μέσα σ' αυτά. Η ατέλεια ευτυχώς διορθώνεται πολύ εύκολα. Αφού ξηλώσω τις ραφές κοντά στο σημείο θα δώσω έναν "αέρα" στο λάστιχο ώστε να γίνει πιο χαλαρό. 


Τη χάρη να φωτογραφίσουμε και τ' άλλα δυο φουστάνια που της έραψα δε μου την έκανε... Αλλά δεν πειράζει, θα βάλω τα μεγάλα μέσα -βλέπετε Ευαγγελία- κι ας ελπίσουμε ότι θα κάνει τη χάρη στη μανούλα!!!


Αυτά για σήμερα! Φιλάκια πολλά,  
Ευγενία   

8 σχόλια:

Αϊντα είπε...

τι νάζι είναι αυτό! μια καλλονή η ανηψούλα σου. Και εγώ τα ίδια έχω με τη δικιά μου, ούτε πρόβες δεν θέλει να φανταστείς, με το ζόρι την καταφέρνω. τι τραβάμε και εμείς οι θείες :)

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πες τα Αίντα, τί τραβάμε κι εμείς οι θείες!!! Αλλά τί να κάνουμε, έχουμε αδυναμίες σ' αυτά τα γλυκά πλασματάκια και γίνονται κι αυτά η έμπνευσή μας! Φιλάκια πολλά!!

nasia είπε...

Ωωωω!!!! Έτοιμες για πασαρέλα θεία και ανιψιά!!! Αλήθεια, το φόρεμα είναι πολύ όμορφο και οι μικρές ατέλειες "δείχνουν" ότι είναι χειροποίητο και εύκολα μπορεί να διορθωθεί. Οι εμπνεύσεις σου Ευγενία είναι καταπληκτικές. Θα περιμένω να δω και άλλες. Φιλιά.

My Little World είπε...

Μιλάμε για πολύ νάζι! Τέλειο το φόρεμα! Γεια στα χέρια σου!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πραγματικά πολύ νάζι, κορίτσια. Ήταν να μην κάνει την αρχή το μοντέλο μας!!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Εεεε ναι αυτή ειναι ντίβα.. πως να το κανουμε Ευγενία μου γυναικα είναι..χι..χι. και κούκλα βεβαίως βεβαιως θα κλεψει καρδιες οταν μεγαλωσει..το φορεμα της πάει παρα πολύ..γεια στα χερια της θείας..και σε άλλες δημιουργιες μοδας με το καλο Ευγενία μου ... να περνας ομορφα.. ναι; φιλακιααα!!

Unknown είπε...

Αυτό το παιδί να μου το θυμηθείς θα γίνει μοντέλο! Τι ωραίες πόζες!

LitsArt είπε...

καλε το ζηλεψα το φορεμα τοσο ομορφο!!!
και τι κουκλι ειναι αυτο!!!!!!!!!!