Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Κυριακάτικα ψησίματα και μια σοκολατένια τάρτα για εσάς!

Έχει και η Κυριακή τη χάρη της όταν είναι γεμάτη από ψησίματα που τα μοιράζεσαι με φίλους!! Τις τελευταίες δυο εβδομάδες ο φούρνος μας είχε την τιμητική του αφού είχαμε καλεσμένους στο σπίτι μας. Τί ρολάκια κανέλας και τσουρεκάκια σταφίδας, τί σοκολατένια τάρτα, τί αλμυρά κέικ! Λιχουδιές για όλα τα γούστα, σας λέω! Και είναι γεγονός ότι σε τέτοιες περιστάσεις ανατρέχω στις αγαπημένες και δοκιμασμένες μου συνταγές. Τα ρολάκια κανέλας σας τα έχω δείξει αναλυτικά και θα τα βρείτε εδώ. Τα Chealse buns εδώ


Η δε τάρτα είναι μια συνταγή του Jamie Oliver από το βιβλίο του "Ο γυμνός σεφ", που υπήρξε το ευαγγέλιό μου στα φοιτητικά μου χρόνια. Αυτή η τάρτα,της οποίας η γέμιση δε θέλει ψήσιμο, δε με απογοήτευσε ποτέ και συνόδεψε πολλά πάρτι, γιορτές και νεανικά τραπεζώματα! Σας δίνω τη συνταγή της σοκολατένιας γέμισης, μιας και είμαι σίγουρη ότι διαθέτετε συνταγή για τη βάση της τάρτας.    

Υλικά για μια τάρτα 30 εκατοστών:
315 μλ. κρέμα γάλακτος
2 γεμάτες κουταλιές ζάχαρη άχνη
μια πολύ μικρή πρέζα αλάτι
115 γρ. βούτυρο μαλακωμένο
455 γρ. καλής ποιότητας σοκολάτα σε κομμάτια
100 μλ. γάλα κρύο
σκόνη κακάο για το πασπάλισμα της τάρτας (εγώ δεν έχω στη φωτό)

Εκτέλεση:
Σε κατσαρόλα βάζουμε την κρέμα, τη ζάχαρη, το αλάτι και περιμένουμε μέχρι να αρχίζει να βράζει το μείγμα. 


Αποσύρουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε το βούτυρο και τη σοκολάτα. Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσουν τελείως τα υλικά. Αφήνουμε για λίγο στην άκρη για να πέσει η θερμοκρασία του μείγματος. 


Ρίχνουμε τη μισή ποσότητα γάλακτος στη σοκολάτα κι ανακατεύουμε. Αφού ενσωματωθεί, ρίχνουμε και την υπόλοιπη ποσότητα κι ανακατεύουμε καλά. Η σοκολάτα μας έχει πάρει ένα λαμπερό χρώμα κι έχει πλέον μια λεία υφή! 


Αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει πολύ καλά και μετά το μεταφέρουμε στην τάρτα μας, η οποία θα πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου. Απλώνουμε την λαχταριστή σοκολάτα μας, η οποία πλέον έχει σφίξει και πασπαλίζουμε με κακάο. 


Για το τέλος σας κράτησα κι αυτό το αφράτο, αλμυρό κέικ. Τη συνταγή θα τη βρείτε στο SUGAR BUZZ κι έχω να ομολογήσω ότι είναι μια πετυχημένη συνταγή που όλοι θα λατρέψουν!! Εγώ έκανα το δικό μου μείγμα κίτρινων τυριών (ό,τι διέθετε το ψυγείο με άλλα λόγια...) με λαδοτύρι Μυτιλήνης και κασέρι ενώ πρόσθεσα και θυμάρι. Σας προτείνω ανεπιφύλαχτα τη συνταγή της Αθηνάς! Θα είναι τέλεια για παιδικά πάρτυ και συναντήσεις για καφέ και τσάι!!!

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία     



9 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλησπέρα Ευγενία μου!!Μάς άνοιξες τήν όρεξη μέ όλα τά καλούδια πού ετοίμασες!
Κρατάω την συνταγή τού Jamie(λατρεμένος!!!!!),νά την δοκιμάσω πολύ σύντομα!!
Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλιά!!!

Maria Naka είπε...

Μμμμμμ μου άνοιξες την όρεξη!!! Η τάρτα φαίνεται τόσο εύκολη!

Δημιουργία είπε...

Μέσα στις λιχουδιές είσαι σήμερα. Καλή εβδομάδα να έχεις

Nena είπε...

Μοσχομύρισαν!!!!!!!!!! καλή βδομάδα!!!

Σοφία είπε...

Αυτό που τα κάνεις όλα τόσο τέλεια,
με ξεπερνάει !
Καλή μέρα και καλή εβδομάδα !

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Μιαμ μιαμ.
Πρέπει να τα δοκιμάσω οπωσδήποτε.
Φιλάκια πολλά.

Φιλία είπε...

Καλώς την Ευγενία, τη νοικοκυρά, τη χρυσοχέρα, που καταπιάνεται με ένα σωρό και τα καταφέρνει τέλεια σε όλα! Οι συνταγές σου λαχταριστές και οι δύο. Αχ και νάχα τώρα αυτή την τάρτα σοκολάτας να την τσακίσω..... Σκέτη απόλαυση!
Φιλιά και καλή εβδομάδα

κυκλάμινο είπε...

μιαμ μιαμ... μου άνοιξες την όρεξη. φιλάκια

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Είναι 16:30 και είμαι με 5 τυροπιτάκια από το πρωί.....νομίζω πως η ανάρτησή σου ήταν η χαριστική βολή!!!