Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Ετοιμασίες για νεσεσέρ alla ιαπωνικά!

Ναι ναι, φίλες μου, όπως καταλάβατε κι από τον τίτλο τις προηγούμενες μέρες καταπιάστηκα για τα καλά με το patchwork. Δεν έχασα καθόλου χρόνο κι έβαλα μπρος το tutorial της Γεωργίας. Και το έκανα με μεγάλο μεράκι και...σχετικά γρήγορα (αφού είχα έτοιμα τα τετράγωνα) αλλά τελικό αποτέλεσμα δεν έχω να σας δείξω σήμερα! Γι' αυτό μερίμνησε το ανηψούδι μου, η Ειρήνη, που με το που είδε το νεσεσέρ σκέφτηκε ότι της ταίριαζε γάντι με το παιγνίδι που είχε σκαρώσει εκείνη τη στιγμή και μου το απήγαγε!!! Το γέμισε και διάφορα πράγματα και το πήρε σπίτι της! Είδατε, τριάμισι χρονών και μου θέλει και νεσεσέρ! 


Ας όψεται, θα σας δείξω την προετοιμασία του patchwork, η οποία ήταν πολύ ενδιαφέρουσα! Αφού λοιπόν έβαλα τα ρετάλια μου στη διάταξη που με ευχαριστούσε άρχισα το γάζωμα με 1/4'' περιθώριο. 


Έπειτα έφτιαξα το "σάντουιτς" βάζοντας από κάτω ένα ροζ ύφασμα, στη μέση τη βαμβακερή βάτα κι από πάνω το πάτσγορκ. Όπως βλέπετε, το ροζ ύφασμα και η βάτα είναι μεγαλύτερης διάστασης από το πάτσγορκ γιατί με το καπιτονάρισμα όλα τείνουν να "μαζεύουν", να "μπαίνουν". Έτσι αφήνουμε και λίγα μπόσικα κι ευθειάζουμε στο τέλος το σάντουιτς. 


Για το καπιτονάρισμα (εγκαινίασα και τις νέες μου βελόνες, ειδικές γι' αυτή τη δουλειά!!) υπάρχουν άπειρες εκδοχές με την πιο κλασσική να ονομάζεται stitch in the ditch. Δηλαδή ράβουμε ακριβώς πάνω στις ενώσεις των τετραγώνων. Αυτό πλέον θεωρείται κάπως ξεπερασμένο, αλλά μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μια παραλλαγή. Αυτό έκανα κι εγώ καπιτονάροντας το σάντουιτς ως εξής: με οδηγούς τις ενώσεις των τετραγώνων έκανα ραφές 1/4'' δεξιά κι αριστερά τους. Πρώτα έκανα όλες τις παράλληλες και μετά όλες τις κάθετες.


Έτσι κάθε τετράγωνο του patchwork έχει καδραριστεί και διακοσμηθεί. 

stitch in the ditch variation

Αυτός ο τρόπος είναι πολύ βολικός γιατί δεν χρειάζεται να τραβήξεις εκ των προτέρων ευθείες γραμμές με το χάρακα για οδηγούς. 

Φυσικά δε χρειάζεται το καπιτονάρισμα να είναι πολύ πυκνό, αρκεί να υπάρχει μια συμμετρία. Άλλωστε, σκοπός είναι να σταθεροποιηθούν και τα τρία στρώματα -κάτω ύφασμα, βάτα, πατσγορκ- μεταξύ τους. 


Βλέπετε πώς γίνεται και η πίσω όψη, πραγματικά πολύ καλοφτιαγμένη και συμμετρική! 

Αυτά τα ολίγα, λοιπόν, από το έργο μου!! Ελπίζω να φυγαδέψω το νεσεσέρ και να σας το παρουσιάσω σε επόμενη ανάρτηση!! 

Φιλάκια, 
Ευγενία

11 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Πολύ όμορφα τα υφασματάκια!!! Τι ωραία χαρούμενα χρώματα!!!!
Και το καπιτονάρισμα, τέλειο, έτσι που δείχνει το καδράρισμα των τετραγώνων! Μακάρι να είχα χρόνο να έκανα κι εγώ λίγο patchwork!!!!
Καλή συνέχεια! Φιλάκια πολλά!!!!

xarotoart είπε...

Υπέροχο.....πρέπει να έγινε το νεσεσέρ! Με τέτοια χρώματα και σχέδια, δεν έχω καμμιά αμφιβολία! Κι όσο για την ανηψιά σου που το πήρε δώρο για τον εαυτό της....κάτι ξέρω κι εγώ, που έχω μια ανηψιά πέντε χρόνων και ο αγαπημένος της χώρος, είναι το εργαστήρι μου! Χα, χα, χα! Περιμένω να το δω κι ολοκληρωμένο το νεσεσέρ.. φιλιά! (Αγγελική)

DIMI είπε...

Καλημέρα Ευγένια μου!!Καλώς ήρθες Αθήνα!!
Καλή καί δημιουργική χρονιά σού εύχομαι!!
Πολύ όμορφο τό νεσερέρ πού έφτιαξες!!Τέλεια χρώματα καί υπέροχο σχέδιο!!
Μπράβο σου!!!Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλιά!!

magda είπε...

Χαχαααα, ωραίο δώρο για την ανηψούλα σου!!! Το τίμησε δεόντως και είχε και δίκιο, γιατί είναι τόσο χαρούμενο και πολύχρωμο!!!
Γεια στα χεράκια σου τα χρυσά!
Φιλάκια

Σοφία είπε...

Θέλω και εγώ να δοκιμάσω... Υπέροχο αν
και μου φαίνεται δύσκολο ...

Kitchen Stories είπε...

... κι όπως πάντα τόσο περίτεχνα καμωμένο, με πολλή σχολαστικότητα και επιμέλεια!
Από την επιλογή των χρωμάτων και τον συνδυασμό τους μέχρι το τελικό αποτέλεσμα, που σίγουρα θα είναι εξαιρετικό για να το διαλέξει η μικρή!

Φιλί στη μικρή Ειρήνη!:)
Ζ.

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

Το είπες και το έκανες!!!!!!Μπράβο!Δεν έχουμε το τελικό αποτέλεσμα αλλά δεν πειράζει,είμαι σίγουρη πως θα είναι κουκλίστικο!

Maria είπε...

Χαρούμενα χρώματα,φαντάζομαι η ολοκλήρωση του μοναδική!!!!!
Μου άρεσε πάρα πολύ ο τρόπος που έκανες το καπίτοναριμσα,κάποια στιγμή θα το χρησιμοποίησω αφού για αρχάριους,είναι το ιδανικό ξεκίνημα.
Καλό ξημέρωμα!!!!!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Πάντα μου άρεσε το πατσγουορκ.
Είναι πολύ όμορφο αυτό που έφτιαξες.
Φιλακια πολλά.

Tante Kiki είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα Ευγενία μου!! Μα έγινε τόσο υπέροχο και κάνεις τόσο καθαρή δουλειά!!! Πανέμορφο!!!! Χαρούμενα χρώματα και κουκλίστικα πανιά!
Όσο για την μικρή... τα ίδια κάνουν και οι δικές μου ανιψιές... αυτό θα πει "θεία", κι αν μπορείς πες "όχι"!!! χαχαχα
Πολλά φιλιά!

Beauty Follower είπε...

Τι ωραιο που ειναι το πατσγουορκ!

http://beautyfollower.blogspot.gr/