Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Πώς να αποφύγετε την αμοιβή του εκτελωνιστή για αγορές από τρίτες χώρες.

Γεια σας και πάλι φίλοι μου. Σήμερα επιστρέφω στη γειτονιά μας με μια χρηστική πληροφορία, σε περίπτωση που θέλετε να προβείτε σε αγορές από τρίτες χώρες, όπως την Αμερική. Παρά τους κεφαλαιακούς περιορισμούς στο διαδίκτυο κυκλοφορούν αρκετά tutorials για το πώς να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το Paypal ακόμη και υπό την πίεση των capital controls και να κάνετε την πολυπόθητη αγορά!! Έτσι, λοιπόν, σκέφτηκα κι εγώ, Χριστούγεννα έρχονται, ίσως να θέλετε να αγοράσετε προμήθειες για τις χειροτεχνίες σας, έστω κάτι για την αφεντιά σας...!

Στο προκείμενο τώρα, εγώ πρόλαβα κι αγόρασα το καλοκαίρι λίγα υφάσματα από την Αμερική προτού κλείσουν οι τράπεζες (ούτε να το ήξερα!!!) και το σημαντικότερο στην όλη υπόθεση ήταν ότι αυτή την φορά δε χρειάστηκε να πληρώσω έξοδα εκτελωνιστή, γιατί πολύ απλά τα υφάσματα τα εκτελώνισα εγώ. Χμ, δηλαδή για να ακριβολογούμε ο καλός μου πεθερούλης με μια απλή εξουσιοδότηση!!

Και τα παίρνω με τη σειρά τα πράγματα για να γίνω κατανοητή. Όπως σας έχω πει κι εδώ ακόμη και για πολύ μικρές αγορές από τις τρίτες χώρες οφείλουμε να πληρώσουμε τελωνειακούς δασμούς καθώς και την αμοιβή του εκτελωνιστή που αρχίζει από 50-60 ευρώ. Ε, λοιπόν, αυτή τη φορά έλαβα ένα τηλεφώνημα από την Goldair Handling (εταιρία που εδρεύει στο Αεροδρόμιο) που με ενημέρωνε για την άφιξη του πακέτου και για το γεγονός ότι μπορούσα να κάνω εγώ η ίδια τον εκτελωνισμό αποφεύγοντας περιττά έξοδα. 

Το θέμα είναι ότι από τη Χίο ήταν φυσικά αδύνατο, οπότε με μια απλή εξουσιοδότηση ο πεθερούλης πήρε την υπόθεση πάνω του! Πήγε στα γραφεία τους και το μόνο που έπρεπε να κάνει είναι να παίρνει τα έτοιμα μηχανογραφημένα έντυπα, να τα πηγαίνει από γραφείο σε γραφείο και να πληρώνει για τη νυφούλα!! Η όλη υπόθεση έληξε μέσα σε μισή ώρα, το πακέτο αποδεσμεύτηκε από το τελωνείο και συνέχισε για Χίο, όπου και το έλαβα την επόμενη μέρα. 

Προσωπικά δεν ξέρω αν έγινε αυτή η διευκόλυνση επειδή το εμπόρευμα που είχα αγοράσει ήταν της τάξης των 60-70 ευρώ. Σε παλιότερες μεγαλύτερες παραγγελίες μου δεν είχα αυτή την ευκαιρία. Ίσως λοιπόν να άλλαξε η πολιτική, γι' αυτό και καταθέτω την εμπειρία, σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει το θέμα. 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία       


  

6 σχόλια:

Φιλία είπε...

Ασφαλώς θα πρόκειται για μεγάλα δέματα, γιατί εγώ, όποτε παρήγγειλα απ' το εξωτερικό, με πληρωμή μέσω PayPal, μου ήρθε με κούριερ στο σπίτι χωρίς εκτελωνισμούς και λοιπές ταλαιπωρίες.
Καλή σου μέρα και φιλιά

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφη ανάρτηση
Φιλάκια ...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Έχω κάνει συναλλαγές με εξωτερικό με πιστωτική και την δέχθηκαν. Βέβαια δεν πήρα κάτι το μεγάλο ίσως.Καλή μέρα γλυκιά μου!

missionary mom είπε...

Αγοράζω συνέχεια από το εξωτερικό και δεν μου έτυχε ποτέ να μου κρατήσουν κάτι στο τελωνείο.Βέβαια ίσως έχει να κάνει με τις ποσότητες -- οι δικές μου είναι μικρές για ιδιωτική χρήση-- Από την άλλη παράγγειλε μια φίλη κινητό από το aliexpress και της το κρατήσανε! Ισως είναι θέμα τύχης.. Πάντως θα το έχω υπόψιν πως αν βοηθήσεις μόνος την κατάσταση τελειώνεις πιο γρήγορα.! Ευχαριστούμε! Καλές αγορές και καλές δημιουργίες!!

missionary mom είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
missionary mom είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.