Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Ξετρυπώνοντας ιαπωνικά υφάσματα στη Βαρκελώνη!

Γεια σας και καλό μήνα!

Το τριήμερο που μας πέρασε το εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρο οργανώνοντας μια μικρή εκπαιδευτική εκδρομή στη Βαρκελώνη με μερικούς από τους μαθητές μου. Ο καιρός ήταν μεγάλος σύμμαχος, σε αντίθεση με την Ελλάδα κι έτσι όλοι μείναμε πολύ ευχαριστημένοι! Την ευχαριστηθήκαμε την πολή, η οποία είναι κατάλληλη για περπάτημα με φαρδύς και μεγάλους πεζοδρόμους. 


Μέσα σε κάποια στενάκια της παλιάς πόλης ξετρύπωσα κι ένα μαγαζί με ιαπωνικά υφάσματα. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ όπως καταλαβαίνετε και μπούκαρα!!! Τις έκανα τις αγορές μου και προσπάθησα πάααααρα πολύ για να είμαι φειδωλή, αφού ήταν και τόοοοοσο ακριβά! 


Η ποικιλία ήταν τόσο μεγάλη και τα εμπριμέ υφάσματα με τα κλασσικά ιαπωνικά σχέδια ήταν υπερβολικά όμορφα και ξελογιαστικά! Ανυπομονώ να τα αξιοποιήσω και να φτιάξω όμορφα πραγματάκια. Ήδη ονειρεύομαι τσάντες, τσαντάκια και παιδικά αξεσουάρ!   



Φιλάκια πολλά από τη Χίο που βρέχει ασταμάτητα!       

15 σχόλια:

EVAGELIA VRETTOU είπε...

wow!!! το τέλω, το τέλω πολύύύ!
χαχα, μπράβο αδερφάκι μου με τις αγορες σου! θα φτιάξεις πανέμορφα πράγματα, είμαι σίγουρη!

nasia είπε...

Βαρκελώνη, μαγική.... Εντάξει σε παραδέχομαι, που ξετρύπωσες τόσο ωραία υφάσματα. Ανυπομονώ να δω τα έργα σου!!!

JoaN είπε...

ωωω!τέλειααα! καλές δημιουργίες! (ωραίες αυτές οι φορές που από τα υλικά και μόνο σου έρχεται τρελή έμπνευση...)

DIMI είπε...

Καλό μήνα Ευγενία!Καλή Σαρακοστή!!Καλά!!!Είναι τέλεια!!!Καλές δημιουργίες!!Φιλάκια!!

...irida... είπε...

yπεροχα!καλεσ δημιουργιες!!!στην ομορφη ...ΧΙΟ!!

Tante Kiki είπε...

Τέλεια!!!! Μπράβο Ευγενία... πρέπει να περάσατε υπέροχα!!!
Καλές δημιουργίες!!

Pepi είπε...

Καταπληκτικά υφάσματα!! Απίθανη η Βαρκελώνη, έτσι??!! Εντυπωσιακή πόλη! Είμαι σίγουρη οτι θα μας εκπλήξεις με τις δημιουργίες σου, Ευγενία!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Ατσα η Ισπανία!!! Εμείς Κινέζικα,αυτοί Γιαπωνέζικα,χαχαχα αναβάθμιση,δεν το συζητώ.
Ωστε έτσι ,ε;;;εκδράμαμεεεε;;;
Και πολύ καλά κάναμε!!!ΕΥΓΕ παιδί μου,που ήσουν και συγκρατημένο
Φαντάζομαι,αξέχαστο 3ήμερο.
Οσο για τη βροχή,άσε η Ανοιξη μπήκε με μεγάλα χειμωνιάτικα κέφια...καρεκλοπόδαρα ρίχνει ολοένα και μιλάμε για βδομάδα ασταμάτητα
Αντε ο Θεός της ΑΝοιξης μαζί μας.
Φιλάκια τυχερο μου!!!

Μαρία Έλενα είπε...

Όμορφα τα υφάσματα και καλές δημιουργίες
Φιλάκια ...

marileni είπε...

Τέλεια είναι!!!!Σίγουρα θα κάνεις θαύματα!!!Καλό βράδυ!

Γεωργία(keywoman.blogspot.gr) είπε...

μπράβο,βλέπω κρατήθηκες αρκετά!!!!Τέλεια είναι,ζηλεύωωωωωωω,γιατί εμείς εδώ δεν έχουμε????Ή μήπως είναι καλύτερα που δεν έχουμε γιατί θα ήμουν άφραγκη....

Kitchen Stories είπε...

Τι όμορφα που φαίνονται!
Φαντάζομαι τι υπέροχες δημιουργίες θα βγουν απ΄αυτά!

Z.

lia είπε...

περιτο να σου πω ποσο ζηλεψα απο τις αγορες σου ανυπομονω να δω τι υπεροχα πραγματα θα φτιαξεις

Unknown είπε...

Βαρκελώνη!!!!!!!! Αγαπώωωωωωωωωωω!!! Είναι η μόνη πόλη για την οποία θα άφηνα το Ρεθυμνάκι μου!!! Αααααχχχ.... αν και είμαι σίγουρη ότι θα δούμε θαυματάκια απο τα χέρια σου, η σκέψη μου με πάει στην καταπληκτική αυτή πόλη....
Buenos Dias!!!!!

stylistas είπε...

Ειναι φοβερα τα υφασματα που βρηκες.Μηπως θα μπορουσες να μου πεις να θα ηθελες την ακριβη τοποθεσια που τα βρηκες στην Βαρκελωνη γιατι θα παω σε λιγες μερες και ενδιαφερομαι.Σου ευχομαι καλες δημιουργιες !!!!! Εγω πιστευω οτι το υφασμα κανει παντα την διαφορα