Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Σχεδιάζοντας τις χριστουγεννιάτικες προσκλήσεις μας με το Smilebox

Χαίρεται!!

Σε προηγούμενη ανάρτηση σας παρουσιάσαμε το Smilebox, ένα χρήσιμο εργαλείο για όλους εκείνους που αγαπούν το scrapbooking, το κολάζ και γενικότερα το σχεδιασμό καρτών και προσκλήσεων.

Μιας και παρέχει μια δωρεάν δεκαπενθήμερη περίοδο δοκιμής σκεφτήκαμε να "παίξουμε" λιγάκι μαζί του και να δούμε από κοντά τις δυνατότητες που παρέχει. Δεν υπήρχε καλύτερη αφορμή για μας ο σχεδιασμός προσκλήσεων για τη γιορτή του Βασίλη (Ευγένιας σύζυγος και φανατικός υποστηρικτής του μπλογκ μας...χιχι). Τις δύο προηγούμενες χρονιές είχαμε αποπειραθεί με το scrapbooking και όλοι οι φίλοι είχαν ενθουσιαστεί με την ιδέα του να λάβουν μια χειροποίητη κάρτα, ειδικά σε περιόδους όπου η ενημέρωση γίνεται πια ηλεκτρονικά, ούτε καν τηλεφωνικά... Φετός, σκεφτήκαμε να πρωτοτυπήσουμε ξανά και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματά μας!!

Ουσιαστικά, το Smilebox παρέχει έτοιμα templates στα οποία τοποθετήσαμε τις φωτογραφίες που θέλαμε, γράψαμε το μήνυμά μας (δυστυχώς στα αγγλικά, δεν υπήρχε η επιλογή της ελληνικής γλώσσας) και διαλέξαμε χρώματα και φόντα από τα προσφερόμενα κάθε φορά. Επιλέξαμε και την κατάλληλη μουσικούλα για να συνοδευτεί η κάθε πρόσκληση στην ηλεκτρονική της εκδοχή, γιατί όταν είδαμε τα animation που διέθεταν, ξετρελλαθήκαμε!Έτσι, οι φίλοι μας έλαβαν στα μέιλ τους και στο facebook προσκλήσεις σαν κι αυτές που ακολουθούν. Πάρτε μια γεύση...

Click to play this Smilebox invite
Create your own invite - Powered by Smilebox
Another digital invitation by Smilebox


Click to play this Smilebox invite
Create your own invite - Powered by Smilebox
Free invitation card personalized with Smilebox

Μέχρι αυτό το βήμα δεν υπάρχει χρέωση από το Smilebox για τις πρώτες 14 μέρες.

Έπειτα, τις εκτυπώσαμε σε χαρτί 300 γραμμαρίων σε ένα κέντρο φωτοτυπίας για να τις αποστείλουμε και ταχυδρομικά. Βέβαια, μπορείτε να τις εκτυπώσετε και στο σπίτι σας. Για να μπορέσουμε να τις "σώσουμε" και να τις εκτυπώσουμε πληρώσαμε συνδρομή για ένα μήνα (6 δολλάρια περίπου).







Για να επωφεληθούμε και τη μηνιαία συνδρομή μας ήδη αρχίσαμε να σχεδιάζουμε ημερολόγιο και το συνταγολόγιο μας!!

Θα σας δείξουμε τα έργα μας όταν θα είναι έτοιμα!

Φιλάκια

10 σχόλια:

Φιλία είπε...

Είναι πάρα πάρα πολύ όμορφες οι προσκλήσεις σας, κορίτσια! Τι κρίμα να μην υπάρχει δυνατότητα για Ελληνικά... Πάντως, εξαιρετική ιδέα αυτό το smile box και δεν είναι και ακριβό...
Σας ευχαριστούμε
Φιλάκια

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κοριτσια καταπληκτικό, ξετρελάθηκα!!!
Πρέπει να το ψάξω κι εγώ το θέμα!
Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

υπέροχο, εξαιρετική ιδέα !!!

περιμένουμε την συνέχεια !

φιλια πολλά πολλά

Maria B.

EVAGELIA VRETTOU είπε...

μπράβο, αδερφάκι μου! έκανες πολύ ωραία δουλειά και μας έβαλες σε χριστουγεννιάτικη διάθεση!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Που λέτε κορίτσια, οι καλεσμένοι άρχισαν να λαμβάνουν τις έντυπες προσκλήσεις και μας παίρνουν τηλέφωνο πολύ ενθουσιασμένοι!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

καλέ είναι τέλειες μακάρι νά έπαιρνα και γω τέτοιες !!!! φιλια

KaPaworld είπε...

Είμαι και εγώ μέλος στο smilebox!!! Τέλεια πραγματάκια φτιάξατε κορίτσια...Ευαγγελία μου, σε ευχαριστώ για όλα τα ζεστά σου λόγια...με συγκινείς!!!

sajuki είπε...

amazing :)

giasmin είπε...

ΠΡΙΝ 6 ΜΕΡΕΣ ΕΓΙΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ smilebox ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ.ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΜΕΣΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ.Η ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑ ΚΑΡΤΕΣ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΑ ΤΥΠΩΣΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ;ΠΩΣ;ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

spoon_n_love είπε...

Πολύ ενδιαφέρουσες όλες οι προτάσεις σου....Σ ευχαριστούμε