Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Δίπτυχο πορτοφολάκι

Γεια χαρά σε όλους σας και καλό μήνα!

Μπήκαμε στην Άνοιξη, λοιπόν, έστω και στη θεωρία, γιατί στην πράξη ελάχιστα μπορούμε να χαρούμε τις εναλλαγές των εποχών το τελευταία διάστημα...Και βέβαια, αν σκεφτούμε ότι πριν δυο βδομάδες χιόνισε, ακούγεται σαν ψέμα ο ερχομός του Μάρτη. Βέβαια, δε σας κρύβω ότι καθημερινά χαίρομαι τα λουλουδάκια που αρχίζουν ν' ανθίζουν στο μπαλκονάκι μας και είναι το πρώτο πράγμα που λαχταρώ να κάνω το πρωί όταν ξυπνώ. Κάθομαι στο τραπεζάκι μας κι απολαμβάνω τον πρωινό καφέ μου βλέποντας τις όμορφες γλαστρούλες μας κι ακούγοντας τα καναρίνια ενός γείτονα διπλανής πολυκατοικίας. 

Σήμερα σκέφτηκα να φέρω την Άνοιξη στο μπλογκ μας με μια κατασκευή που έκανα πριν λίγες βδομάδες για τα γενέθλια της πεθεράς μου. Ένα πορτοφολάκι, ένα organizer για την τσάντα, που κατά τη γνώμη μου χωράει και παραπάνω από τ' απαραίτητα! 

Η αλήθεια είναι ότι περίπου ένα παρόμοιο είχα φτιάξει για μένα για ένα ταξίδι που είχαμε κάνει κάποια χρόνια πριν στο Ελσίνκι για να δούμε το παγκόσμιο πρωτάθλημα καλλιτεχνικού πατινάζ. Εκείνο το είχα σχεδιάσει με σκοπό να χωράει ταυτότητα, διαβατήριο, χρήματα, εισιτήρια, ακόμη και το κλειδάκι της βαλίτσας. Πράγματι, βγήκε τόσο πετυχημένο κι από τότε το χρησιμοποιώ ανελλιπώς. 

Το είχε δει η πεθερά μου και της είχε αρέσει πολύ, γιατί κι εκείνης της αρέσουν τα μικρά αντικείμενα, όπως και σε μένα. Έτσι, σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραίο να της έφτιαχνα ένα πορτοφολάκι και για κείνη. Έκανα μια μικρή αλλαγή βάζοντας δυο θηκούλες για κάρτες, μιας και πλέον μας έχουν γίνει απαραίτητες. 

Νομίζω ότι βγήκε πολύ χαριτωμένο και χαίρομαι που άρεσε και στην πεθερά μου! Εμένα πραγματικά μου φτιάχνει τη διάθεση όταν το βλέπω κι ελπίζω να βολέψει και την ίδια και να το αξιοποιήσει στην καθημερινότητά της. 


Δεν πρόλαβα να το φτιάξω το πορτοφολάκι κι έλαβα και την πρώτη παραγγελία μου! Ένα παρόμοιο σχέδιο για να το κάνει η αδερφή μου δώρο στη δασκάλα της Ειρήνης!!

Σας αποχαιρετώ και σας εύχομαι και πάλι καλό μήνα!

Ευγενία     

5 σχόλια:

Χελώνα είπε...

Πολύ όμορφο και πρακτικό. Μόλις το βλέπεις σου φτιάχνει τη διάθεση ,μπράβο σου.

Ελένη Φλογερά είπε...

Πολύ χαριτωμένο!
Καλό μήνα!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

υπέροχο!
καλό μήνα!!

despina είπε...

Όμορφο πρακτικο υπέροχο!!!
Καλό μήνα!!!

Σοφία Τσιμάρη είπε...

φοβερη δουλειααααααααααα
πρακτικο και τοσο αψογο