Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Με μια Vespa στο Παρίσι...

Χαιρετώ την όμορφη μπλογκοπαρέα!
 
Αλήθεια, πώς περάσατε σήμερα; Ήσασταν από τους τυχερούς που δε δούλευαν; Εγώ ομολογώ πως ναι και πολύ το χάρηκα αυτό. Το φροντιστήριο παρέμεινε κλειστό κι έτσι η μέρα ήταν σχεδόν αποκλειστικά δική μου. Αν εξαιρέσετε το σιδέρωμα και το κατέβασμα των χειμερινών ρούχων, ήμουν πραγματικά ξέγνοιαστο πουλί. Το μαγείρεμα το ανέλαβε ο Βασίλης, ο οποίος διάλεξε και το πιάτο της ημέρας που ήταν quinoa chili. Όλο πειραματισμούς μου είναι τώρα τελευταία, όπως βέβαια αποκαλύπτουν και οι τελευταίας μας αναρτήσεις!


Κατά τ' άλλα, κι εν μέσω σιδερώματος βρήκα κάμποσο χρόνο να δουλέψω πάνω σε κάποιες νέες ιδέες και σας δίνω μια μικρή γεύση. 


Το τρελιάρικο, ασύμμετρο patchwork το δοκίμασα για πρώτη φορά και πολύ μου άρεσε. Τη δε vespa τη ζωγράφισα αρχικά στο χέρι αφού ο εκτυπωτής μας εγκατέλειψε εδώ και μια εβδομάδα και μετά άρχισε η συναρμολόγησή της. 


Αυτά τα λίγα είχα να μοιραστώ μαζί σας, αλλά επιφυλάσσομαι για μεγαλύτερη ανάρτηση προσεχώς!


Φιλάκια πολλά!   

13 σχόλια:

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ωωω... και δικό σου το σκίτσο...; υπέροχο, ανυπομονώ να δω το αποτέλεσμα! Όσο για το Βασίλη, τι να πω, ονειρεμένος σύζυγος! μπράβο σας!

Ειρήνη Ε. είπε...

Έχω την εντύπωση ότι πάλι κάτι το ιδιαίτερο και όμορφο έχεις να μας δείξεις Ευγενία! Εν αναμονή λοιπόν!
Καλή σου ημέρα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύυυυυυ πλύσιμο και πολύυυυ σίδερο βρε παιδί μου αυτές τις μέρες!
Πονεμένη ιστορία αυτή η αλλαγή εποχής.
Και ντουλάπες σαπουνίζω και κουρτίνες πλένω και σιδερώνω, όλα τα κάνω και συμφέρω χα χα χαα!

Ευγενία μου είσαι μια χρυσοχέρα, το χουμε ξαναπεί, το ξαναλέμε!
Αλλά δεν μπορούμε να μην πούμε και μπράβο στον προκομμένο σύζυγο επίσης!
Φιλιά!

DIMI είπε...

Καλημέρα Ευγενία μου!!Πολύ όμορφο φαίνεται τό νέο σου project!!Περιμένω νά τό δώ ολοκληρωμένο!!Μιά βέσπα στό Παρίσι!!Υπέροχη ιδέα!!!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Δέσποινα είπε...

θέλω κι εγώ να το δω τελειωμένο, φαίνεται ότι θα γίνει πολύ ωραίο γιατί τα χρώματα είναι πολύ ζωντανά!

Kitchen Stories είπε...

Μα τι γλυκούλα patchworkvespa!
Κι ο πύργος!;!
... κι έχει και συνέχεια;

Ζ.

Drastiria είπε...

Χρυσοχέρα πραγματική!!!

Ariadni St. είπε...

Πολύ όμορφο!!!

Parents Land Gr είπε...

Τι να τον κάνεις τελικά τον εκτυπωτή; Μπορεις και μόνη σου!!! Περιμένω να δω τι γαλλική εμπνευση θα δημιουργηθεί.

Rena είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω αφού μέσα σε όλα μπορείς και δημιουργείς!!!!!!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

Tante Kiki είπε...

Χρυσοχέρα μου Ευγενία τι καλό ετοιμάζεις πάλι;;; Μα είναι τόσο όμορφος ο πύργος του Άιφελ!!!! Όσο για τη μέρα, κι εγώ ξεκουράστηκα γιατί κι εγώ είχα το φροντιστήριο κλειστό!!
Φιλιά!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα
Φιλάκια ...

decorayadora είπε...

Hi ! I love you blog ,, you have a new follower
Angelica