Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Φρούτα εποχής με free motion machine embroidery

Γεια χαρά σε όλους σας!

Είναι αλήθεια ότι μετά τον δημιουργικό πυρετό του Μάη χαθήκαμε το τελευταίο διάστημα. Αλλά μη νομίζετε ότι μείναμε πίσω στο δημιουργικό κομμάτι. 


Ίσα ίσα θα έλεγα, με τόσες αφορμές που μας δόθηκαν (γεννητούρια, γενέθλια, πάρτυ, ...) δε σταματήσαμε να κόβουμε, να συνθέτουμε και να δημιουργούμε μικρά δωράκια με ιδιαίτερο νόημα για μας. 


Μόλις σήμερα το απόγευμα ...ξεφουρνίστηκαν απ' τη ραπτομηχανή μου αυτά τα ζουμερά φρούτα εποχής. Σχεδιασμένα για να πλαισιώσουν ένα δωράκι, φτιάχτηκαν αποκλειστικά με μικρά ρεταλάκια και γαζώθηκαν πάνω σε καμβά με καφέ κλωστή. 


Τα φρούτα τα σχεδίασα πάνω σ' ένα κομμάτι χαρτί για να μπορέσω να φτιάξω μια σύνθεση που να με ικανοποιούσε. Αφού κατέληξα στην τελική διάταξη, διάλεξα τα υφάσματα για κάθε κομμάτι και από πίσω τους κόλλησα με το σίδερο βλιζελίνη. Θα μπορούσα να έχω βάλει και αράχνη και να τα θερμοκολλήσω πάνω στον καμβά με το σίδερο, αλλά προτίμησα να την αποφύγω αυτή τη μέθοδο για να μπορώ να μετακινώ το κάθε κομμάτι σε περίπτωση λάθους ή που άλλαζα γνώμη για την τελική θέση τους. 


Μετά σχεδίασα τα μέρη των φρούτων πάνω στα υφάσματα, τα έκοψα και τα τοποθέτησα πάνω στον καμβά μου καρφιτσώνοντάς για να μήνουν σταθερά. 


Για να κάνω το περίγραμμα των φρούτων χρησιμοποίησα ένα ποδαράκι κεντήματος. Δεν ξέρω αν είναι το καταλληλότερο για το μοντέλο της μηχανής μου, αλλά την κάνει την δουλειά του. 


Επειδή είχα καιρό να κάνω free motion machine embroidery στην αρχή ένοιωθα λίγο έξω απ' τα νερά μου, αλλά τελικώς το βρήκα. Επίσης, πάντα σχεδιάζω με μαρκαδοράκι που μετά εξατμίζεται τα στοιχεία για τα οποία δεν αισθάνομαι πολύ σίγουρη. Για παράδειγμα εδώ σχεδίασα τα κοτσάνια απ' τα φρούτα καθώς και τα γράμματα. 


Σίγουρα, τα γράμματα θέλουν δουλίτσα ακόμη, αυτό το αγγλικό "n" πάντα με ταλαιπωρεί, αλλά είναι και αλήθεια ότι δεν είμαι καλλιγράφος, οπότε χρειάζομαι εξάσκηση!!!

Δε σας κρύβω ότι πολύ μου αρέσει η σημερινή μου πρόταση!! Αυτά τα φρουτάκια έγιναν πολύ γουστόζικα και δροσερά. Ετοιμα για φάγωμα θα έλεγα!! 


Για δείτε και την πίσω όψη του καμβά...Πάντα έχει ενδιαφέρον να δεις πώς είναι το "αρνητικό" από το απλικέ. 


Το project μου δε θ' αργήσει να τελειώσει κι ανυπομονώ να το φωτογραφίσω για να σας το παρουσιάσω. Μέχρι τότε να περνάτε καλά και δημιουργικά!!

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία    

3 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλημέρα Ευγένια μου!!
Πανέμορφα έγιναν τα φρουτάκια σου! Υπέροχη δουλειά πράγματι!!
Και εγώ είχα χρόνια νά ανοίξω τήν μηχανή μου,αλλά ήταν γιά καλό σκοπό!
Εφτιαξα αμέτρητες υφασμάτινες μάσκες και μοίρασα στήν οικογενεία μου,και στα εγγόνια μου!
Εστειλα και στην κόρη μου στήν Ολλανδία! Υφάσματα καί λάστιχο αγόρασα από τό ιντερνετ!
Περιμένω να δώ τό project σου ολοκληρωμένο!! Πολλά φιλάκια!!

Marie-Anne είπε...

Υπέροχα τα αχλαδάκια σου, Ευγενία!!!!
Με το καλό να μας το δείξεις τελειωμένο!!
Αν μπορείς να μας μας πείς και κάτι παραπάνω...όπως, ποιά βελονιά χρησιμοποίησες και με ποιά πυκνότητα ας πούμε, μπάς και τα καταφέρω κι εγώ να κάνω κάτι σωστό!
Φιλιά και καλό καλοκαίρι!!!!

Maria είπε...

Δροσερά καλοκαιρινά φρούτα,επέλεξες να χρησιμοποιήσεις στο έργο σου,που ανυπομονούμε να το δούμε ολοκληρωμένο,Ευγενία μου!
Αν η μηχανή σου έχει βελονιά ζικ ζακ,αν θέλεις μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα λεπτό πλακέ στο περίγραμμα του απλικέ,ώστε να καλύψεις τα ξεφτίσματα που θα δημιουργηθούν αργότερα με το πλύσιμο [με το θάρρος μέσα από την εμπειρία μου,σου το γράφω].
Καλή συνεχεία!
Φιλάκια!