Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

Παίζοντας με υφασμάτινες λωρίδες

Για τις υφασμάτινες λωρίδες σας έχω ξαναμιλήσει. Όταν ανακάλυψα το πόσο πρακτικές είναι και πόσες δυνατότητες μπορούν να προσφέρουν σε κάθε επίδοξη quilter (λέμε τώρα...) βάλθηκα να δοκιμάσω διάφορες τεχνικές.


Πρόσφατα βγήκαν από τα ράφια όλα τα μονόχρωμα υφάσματα, τα οποία κατά γενική ομολογία μπορεί να μην είναι φανταχτερά όπως τα εμπριμέ, ωστόσο είναι υπέροχα για μοντέρνα ή και πιο μινιμάλ αποτελέσματα. 


Άρχισαν να κόβονται άπειρες λωρίδες σε διάφορα μήκη και πλάτη, να μπαίνουν σε τυχαία σειρά, να ράβονται με το γνωστό 1/4 ίντσας περιθώριο και να κόβονται οι νέες, ασύμμετρες συνθέσεις σε τετράγωνα των δωδεκάμισι ιντσών. 



Λίγες μέρες πριν προέκυψε αυτή η σύνθεση με σκοπό να δοκιμάσω ένα νέο τρόπο καπιτοναρίσματος, swirls στα αγγλικά, δίνη, στροβιλισμός στα ελληνικά. Εντάξει, ενθουσιάστηκα με τη διαδικασία! Το αποτέλεσμα δεν είναι τέλειο αλλά είναι μια καλή αρχή. 


Κι επειδή το mini quilt δεν είναι ακόμη τελειωμένο επιφυλάσσομαι να επιστρέψω σύντομα για να σας το παρουσιάσω και να μου πείτε τη γνώμη σας.   

Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε, 
Ευγενία

6 σχόλια:

Marie-Anne είπε...

Ευγενία μου, πολύ όμορφοι οι συνδυασμοί με τα μονόχρωμα αλλά πιό πολύ θαύμασα τα υπέροχα swirls που έκανες!!!
Φιλιά και καλή Ανάσταση!!!

DIMI είπε...

Πανεμορφα τα συνδυασες Ευγενία μου!
Υπέροχο το αποτέλεσμα! Καλο Πάσχα και καλή Ανάσταση! Καλα να περάσετε! Φιλάκια !!!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα.
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία.
Φιλάκια ...

Mia είπε...

Πόσο όμορφα πράγματα φτιάχνουν τα χεράκια σου, Ευγενία μου. Καλή Ανάσταση, φίλη μου.

Maria είπε...

Χριστός Ανέστη!!!
Χρόνια Πολλά!!!
Πρέπει να είναι υπέροχο το έργο σου,αναμένουμε να το δούμε ολοκλήρωμενο!!!
Φιλάκια!!!

Ρένα Χριστοδούλου είπε...

Μια κι ασχολουμε με το πατσγουορκ τώρα τελευταία, θα περιμένω και τη συνέχεια .
Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά