Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Κεντώντας παιδικά παπλωματάκια με σταυροβελονιά σε καμβά Aida

Σας καλημερίζω από την ηλιόλουστή Λευκάδα, η  οποία τέτοια εποχή βρίσκεται στα καλύτερά της. Κάποιες φίλες blogger επισκέφτηκαν τον τόπο μας και είδαμε πολύ όμορφες φωτογραφίες από τις διακοπές τους.


Στα δικά μας τώρα, όπως σας είχα πει προμηθεύτηκα αυτούς τους υπέροχους καμβάδες Aida για να κεντηθούν και να γίνουν δωράκια. Τα σχέδια διαλέχτηκαν από ένα ιταλικό περιοδικό, οι κλωστές αγοράστηκαν και οι μηχανές πήραν μπρος...




Δεν είναι πολύ τρυφερά σχεδιάκια; Σε λίγες μέρες θα έχουν ετοιμαστεί και θα μπορείτε να τα δείτε ολοκληρωμένα.

Φιλάκια πολλά!


21 σχόλια:

Elena είπε...

Φανταστικά σχέδια Ευγενία μου.... ιδιαίτερα το αρκουδάκι το λάτρεψα!! Καλή συνέχεια κούκλα μου και καλές διακοπές... να ξεκουραστείς και να διασκεδάσεις! Πολλά φιλιά!

debbgoud είπε...

καλημέρα!τον καμβά τον ξυλώνεις αφού κεντηθεί το σχέδιο πάνω στο ύφασμα;ή η κουβερτούλα γίνεται με τον καμβά;επίσης τα κεντας μα μηχανή ή στο χερι;συγνώμη αν σε ζάλισα,χαχα

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Τον καμβά τον κεντω στο χέρι. Επίσης δεν τον ξεφτιζω, το σχέδιο παραμένει στο ίδιο ύφασμα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μα τι γλυκά και χαριτωμένα που είναι!!!
Περιμένουμε να τα δούμε και ολοκληρωμένα!!!
Πως τα πάει η Ευαγγελία με το μπεμπάκι??
Να της δώσεις πολλά φιλάκια!
Φιλιά και σε σένα Ευγενία μου!!

Owl Mommy Βέρα είπε...

Γλύκα είναι! Αναμένουμε να τα δούμε τελειωμένα!

para-kelsoscooks είπε...

Πολύ όμορφα και γλυκά σχέδια.Να ρωτήσω και εγώ κάτι.Οι ρίγες και οι καρδούλες που φαίνονται είναι τυπωμένες στον καμβά;Αν ναι, έχεις πάρει τον καμβά από Ελλάδα;
Φιλιά, να περνάς καλά.

Unknown είπε...

Ευγενία καλησπέρα είναι όλα υπέροχα!!!!!!!!!! περιμένω να τα δω και ως παπλωματάκια όπως μας είχες πει!!!

Parents Land Gr είπε...

Πολυ ομορφα σχεδια.Θα περιμενουμε το αποτελεσμα κοριτσι μου.Φιλακια

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Ο καμβά είναι έτσι φτιαγμένος. Τον αγόρασα στη Χίο , αλλά δυστυχώς στην Αθήνα δεν τον βρήκα στα κεντρικά καταστήματα. Μετά η λύση είναι το διαδίκτυο.

Pinelia είπε...

Πολύ όμορφα! Οι μικροί παραλήπτες θα ενθουσιαστούν!

Chryssa είπε...

πολύ γλυκά τα σχέδια και δείχνουν το μεράκι σου. Τυχεροί οι μικροί παραλήπτες.
Τα φιλιά μου.
xo

Φανή είπε...

Καλά τελειώματα λοιπόν! Περιμένουμε φωτογραφίες και εντυπώσεις!

Ερμιόνη είπε...

Καλημέρα Ευγενία μου!
Η τελευταία φωτογραφία είναι πολύ όμορφη και γλυκιά!
Θα γίνουν τέλεια τα παπλωματάκια σου!
Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!
Φιλιά πολλά

ChristinaD είπε...

Μπράβο χρυσοχέρα, πολύ ωραία σχεδιάκια!!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Εύγενία μου,από τήν πανέμορφη Λευκαδίτσα μου!!Ετσι τήνλέω!!Ευχομαι νά περνάς καλά,πολύ όμορφα τα κεντήδια σου!!Είχα κεντήσει καί εγώ τά προικία τής εγγονούλας μου!Ωραία εμπειρία!!Πάς Συβρο?Εάν ναί,φάε φριγαδέλι στόν Νιόνιο,γιά μένα!!Τόν άλλο μήνα θά έρθω Λευκάδα!!Πολλά φιλάκια!!

Eυθυμία Κάρμη είπε...

Οπως πάντα πανέμορφα .... είναι πολύ γλυκούλικα!!!! Περιμένουμε να τα δούμε και ολοκληρωμένα!!! Απορώ , με τόση δουλειά στο μαγαζί ,πως προλαβαίνεις ( σε βλέπω πάντα όταν περνάμε από το μαγαζί!!!) Φιλιά πολλά σε σένα και στην Ευαγγελία !!!

olga είπε...

Πολύ τρυφερά και απίστευτα χαριτωμένα!!!! Σκέτη γλύκα!

Tante Kiki είπε...

Καλά είναι υπέροχα!!! Είναι τέλεια και μου θυμίζουν τα κεντήματά μας σε Αϊντα για τις ανιψιές μου!!! Λατρεύω το κέντημα.Γεια στα χέρια σου Ευγενία μου!

SPYRIDOULA είπε...

Υπέροχα σχέδια!!! Καλές δημιουργίες εύχομαι και να περνάτε τέλεια!!!

Σταματία Κ είπε...

Ευγενία από ποιο περιοδικό είναι τα σχέδια

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να στον πω, το περιοδικό το άφησα στη Λευκαδα. Είναι σίγουρα ιταλικό, απο αυτά που κατα καιρούς έχουν αφιέρωμα σε παιδικά θέματα.