Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Ηρθε η ώρα της δίδυμης βελόνας!

Λίγο πριν τις γιορτές του Πάσχα το εργαστήριό μου έχει πάρει πραγματικά φωτιά. Κι αυτή τη φορά δεν ασχολούμαι με τα αγαπημένα μου τσαντάκια, αλλά με παιδικά ρουχαλάκια. Εβαλα μπρος για να φτιάξω μια τόσο δα μικρή, καλοκαιρινή κολεξιόν για την Ειρήνη κι όπως καταλαβαίνετε η πρόκληση ήταν πολύ μεγάλη. Επικεντρώθηκα στα φουστανάκια που είναι τόσο χαριτωμένα αλλά έραψα κι ένα παντελονάκι για μεγαλύτερη άνεση. Θα σας τα δείξω όλα αναλυτικά σε επόμενες αναρτήσεις και θα σας πω και λεπτομέρειες για τα πατρόν που επέλεξα. 


Το πρώτο φόρεμα που έφτιαξα έχει φούστα με πιέτες κι όταν ήρθε η ώρα για το τελικό στρίφωμα σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά τη δίδυμη βελόνα. Την είχα κάμποσα χρόνια αγορασμένη, αλλά ποτέ δεν έπαιρνα την απόφαση να την αξιοποιήσω. Ξεφύλλισα στα γρήγορα το εγχειρίδιο της ραπτομηχανής κι άρχισα να ακολουθώ τις οδηγίες οι οποίες ήταν πανεύκολες. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι να βάλουμε το έξτρα στήριγμα για τη δεύτερη μπομπίνα στο κατάλληλο σημείο, 


να αλλάξουμε τη μονή βελόνα σε διπλή (ή δίδυμη) και να επιλέξουμε ένα ποδαράκι για ζιγκ ζάγκ, ώστε να μπορεί να ανεβοκατεβαίνει η βελόνα ελεύθερα χωρίς να σπάσει.



Επειτα, περνάμε τις κλωστές στη ραπτομηχανή μας κανονικότατα κρατώντας μαζί και τις δύο άκρες. Στο τέλος βελονιάζουμε τη μια κλωστή στην αριστερή βελόνα και την άλλη στη δεξιά. Και πλέον είμαστε έτοιμες να βάλουμε μπρος και να κάνουμε ένα ωραιότατο στρίφωμα στη στιγμή!! 


Οπως καταλαβαίνετε, ήταν να μην κάνω την αρχή αφού σε όλα τα στριφώματα από τα φορέματα χρησιμοποίησα τη δίδιμη βελόνα!!!

Σας συνιστώ να τη δοκιμάσετε και μάλιστα, αναρωτιέμαι γιατί τόσα χρόνια απέφευγα να την χρησιμοποιήσω! 

Τέλος, σας εύχομαι καλές πασχαλινές προετοιμασίες. Εμείς θα πάμε στη Λευκάδα μετά από 4 χρόνια κι έχουμε τόσα πολλά να γιορτάσουμε μέσα σε μια βδομάδα: την επέτειο γάμου των γονιών μου και τη δική μου, τα γενέθλεια του πεθερού μου και στο τέλος έχουμε και το γάμο της πιο μικρής μου ξαδέρφης!!! Ελπίζουμε, φυσικά, να έχουμε σύμμαχο τον καιρό σε όλα αυτά. 

Φιλάκια πολλά, 
Ευγενία
   

12 σχόλια:

My Little Cosy World είπε...

Ανυπομονώ να μας δείξεις όλα όσα έραψες! Να περασετε ομορφα και με το καλο ολοι οι εορασμοι!Η βελόνα αυτη είναι επιπλέον εξάρτημα που το αγοράζουμε η υπάρχει σε αυτά που συνοδεύουν μια καινούργια ραπτομηχανή?

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Θα την αγοράσεις εσυ. Τη βρίσκεις παντού! Καλο Πασχα και σε σένα!

Katrina είπε...

Περιμένω να δω τα φωρεματακια!!!!!!! Εύχομαι να περάσετε καλά καλή Ανάσταση με υγεία!!!!!!! Φιλιά!!!!!!

Marie-Anne είπε...

Δεν ήξερα ότι κάνει για στρίφωμα η διπλή βελόνα! Κάποτε είχα κάνει δίχρωμο ζιγκ-ζαγκ σε ένα μαξιλαράκι. Καλό Πάσχα, Ευγενία μου! Να περάσετε καλά και πολλές ευχές γιά όλους τους εορτάζοντες! Φιλάκια και καλή Ανάσταση!

nikol είπε...

Αυτή η διπλή βελόνα πόσο με παιδεύει !!1 Αλλά που θα μου πάει θα τη στρώσω !! Καλή συνέχεια Ευγενία!!
Να έχεις Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη στην καρδιά !!!

Νίκη είπε...

Διδυμη βελόνα εγω δεν έχω αλλά πολύ θα ήθελα μια αδερφη- θεία- γειτόνισσα -φίλη τόσο χρυσοχέρα!!
Να περασετε καλά το Πάσχα στο ομορφο νησί σας, με τόσες αφορμές για χαρά και με όλους τους αγαπημένους σας!!
Φιλιά πολλά!!

Nouli είπε...

Καταπληκτική η διπλή βελόνα!
Σωτήρια για να διορθώσεις τα ξηλωμένα στριφώματα στα καλοκαιρινά μπλουζάκια , καθώς επίσης για να στριφώσεις τα κοντυμένα μανίκια στις μπλούζες από πλεκτό ύφασμα που η ελαστικότητα της ραφής είναι πρωτεύουσας σημασίας!

Tante Kiki είπε...

Καταπληκτικό το στρίφωμα και η δίδυμη βελόνα... τώρα που διάβασα την ανάρτησή σου αναρωτιέμαι κι εγώ γιατί δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτή τη βελόνα κι ας την έχω καμιά πενταετία στα ραφτικά μου!!!!
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με υγεία, αγάπη και χαρά!!!
Πολλά φιλιά!

Μαρία Έλενα είπε...

Πολύ όμορφα όλα.
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
Φιλάκια ...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χριστός Ανέστη φίλη μου και Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας!Κάποτε έραβα, μου είχε γίνει..μανία , έφτιαξα φορέματα για τις κόρες μου μέχρι ταγιέρ για μένα..Τώρα έχω μία υπέροχη μηχανή ηλεκτρονική στο...ράφι!

Maria είπε...

Χριστός Ανέστη!!!!!!!!!
Χρόνια Πολλά και καλά!!!!!!
Με την δίδυμη βελόνα,φτιάχνεις υπέροχα τελειώματα όχι μόνο σε ρούχα ένδυσης αλλά και του σπιτιού,όπως τραπεζομάντηλα φαγητού,πετσέτες κ.τ.λ.
Φιλάκια!!!!!!!!!

Maria Naka είπε...

Λάτρεψα το κίτρινο πουά ύφασμα! Χρόνια πολλά!!! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα!