Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΛΑΣΤΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!!!

Μετά από τις καταρρακτώδεις βροχές της προηγούμενης εβδομάδας κατέβηκα στον ακάλυπτο για να δω σε τι κατάσταση βρίσκονταν τα φυτά. Η αλήθεια είναι ότι φοβόμουν μήπως είχε σπάσει τίποτα η βροχή, μα προς μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα ότι οι πρώτοι ολλανδικοί βολβοί άρχισαν να βλασταίνουν και μάλιστα σε τόσο μικρό διάστημα. Επίσης, οι πρώτες ίριδες άρχισαν να ξεπροβάλλουν, ενώ οι νεραγκούλες και οι ανεμώνες όλο και αναπτύσσονται. Είναι λοιπόν, πολύ πιθανό ότι οι προσπάθειες μου για μεταμόρφωση του ακάλυπτου σε ολάνθιστο κήπο θα αποδώσουν!!!

Περιττό να σας πω ότι παρατήρησα και θετικές αλλαγές ως προς τις συνήθειες των υπόλοιπων ενοίκων. Τα σκουπίδια στον ακάλυπτο έχουν περιοριστεί θα έλεγα, ενώ όλοι σχεδόν έχουν καταλάβει κι εκτιμήσει τις προσπάθειες μου για το όφελος όλης της πολυκατοικίας. Μάλιστα, μία κυρία μου προσέφερε τη βοήθειά της και τη συμβολή της στην αγορά φυτών!

Είναι πιθανό, λοιπόν, ότι μια τέτοια δραστηριότητα μπορεί να φέρει σε επαφή και να συσπειρώσει τους ενοίκους; Θέλω να πιστεύω πως ναι.


Δεν υπάρχουν σχόλια: